Koncept arty pozwalają nam zasmakować wizji twórców gry. Koncepcje mogą różnić się od finalnej wersji, ale przez swój unikatowy klimat pokazują w jaki sposób developerzy podchodzili do tematu projektowania Hytale. Dziś Pokażemy wam koncept arty planet oraz omówimy żywioły gry.
Planety
W artykule na oficjalnej stronie gry (Klik!) twórcy wspomnieli, iż większość fabuły rozgrywa się na planecie Orbis. Na poniższej grafice widzimy koncepcje pięciu planet po jakich prawdopodobnie będzie mógł podróżować nasz bohater.
Orbis będzie najbardziej zbliżoną do normalnego świata planetą, gdzie będą wstępować dobrze nam znane strefy (więcej o strefach znajdziecie tutaj) takie jak lasy, góry, pustynie czy oceany. Jednak co z kolejnymi planetami? Numdralls, wygląda na planetę czystą i spokojną. Prawdopodobnie będzie powiązana z Boginią Gaia, a przenosić nas tam będą portale umiejscowione na planecie Orbis.
Tor’Balyn przywodzi na myśl znany nam z Minecrafta Nether. Ognista planeta była prawdopodobnie widziana już na zwiastunie!
Nexus, Fioletowa planeta z pewnością będzie siedzibą pustki. Pożarta przez niszczycielski żywioł będzie niebezpieczna ale pełna nagród za jej eksplorację.
Ostatnią tajemniczą planetą jest Karpark. Czy będzie to pustynna planeta o dwóch słońcach? Jak myślicie? Jakie istoty mogą ją zamieszkiwać? Może Scaraksy?
Żywioły
Przeglądając grafiki dodane przed twórców Hytale, nie trudno domyśleć się wagi żywiołów w grze. Na tę chwilę wiadomo o sześciu. Mamy żywioł Wody, Ziemi, Światła, Ognia, Powietrza (wolności) oraz Pustkę. Poniżej widzicie grafikę, której prawa strona przedstawia runy poszczególnych żywiołów i prawdopodobnie ich powiązania ze sobą.
W artykule na temat Kweebec’ów (O tutaj!) pokazaliśmy wam koncept tych stworzeń a także powiązane z nimi elementy świata. Jednym z nich były właśnie runy Ziemi.
Drugimi stworzeniami, które mają przypisany swój żywioł są Ferany. Stworki przypominające Fenki, zamieszkujące Wyjące Piaski (Howling Sands). Obrały one żywioł powietrza, który oznacza Wolność. Ferany były niegdyś niewolniczym ludem, a żelazne bransolety przypominają im o tym. Domyślamy się, że nie będą to przyjaźnie nastawione do człowieka istoty.
Z owych grafik możemy wnioskować, że każda rasa posiadać będzie swój dominujący żywioł a łączyć je będzie Bogini Gaia.
Żywioły te będą bardzo istotnym elementem gry. Będą wykorzystywane do czarowania broni i ich tworzenia, będą łączyć lub dzielić frakcje, czy pozwalać nam zdobywać specjalne bonusy, a sam Żywioł Pustki wydaje się być czymś w rodzaju głównej siły zła.
Który z żywiołów podoba wam się na te chwilę najbardziej?