News

Grafika w HYTALE lepsza niż shadery w MC!

Fabuła czy grafika? Te dwie rzeczy często decydują o tym, czy dany tytuł podbije rynek. Hypixel Studios z kolejnym mocnym punktem pokazuje, że konkurencja ma się czego obawiać!


Aktualizacja grafiki

Pierwsze grafiki pokazujące generowanie się terenu w Hytale prezentowały głównie surowy świat pozbawiony  klimatu. Przejaskrawione kolory, brak wyraźnej gry świateł i zwyczajnie uproszczona wizja sprawiała, że nie każdemu taki stan gry mógł podpasować.

Zestawiając dwa screeny powyżej – różnice i progress jaki osiągnęli twórcy widać gołym okiem. Światło i cień działają na zupełnie innym, znacznie wyższym poziomie.

Jedną z najważniejszych zmian nadających klimatu jest nowy sposób renderowania cieni, który zależny jest od położenia słońca i księżyca. Obiekty rzucają teraz cienie dużo bardziej szczegółowe.

Ustawienia pogody + nowe cienie?

W jednym z artykułów przedstawiliśmy zaawansowane opcje tworzenia WŁASNEJ POGODY! (o tutaj!) W połączeniu z aktualizacją graficzną otrzymamy teraz jeszcze bardziej szczegółowy klimat danych stref/regionów.

Timelapse

Działanie wszystkich nowości świetnie odzwierciedli ten timelapse!

WYMAGANIA

Widząc nowości boicie się już o temperaturę karty graficznej czy procesora?

Twórcy łagodzą obawy. Screeny które zobaczyliście/zobaczycie w tym artykule zostały wykonane na średniej klasy PC ze zintegrowanym procesorem Intel. Not bad Hytale!

Łapcie jeszcze kilka klimatycznych screenów z gry!